Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Outlaws - We will never surrender

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

keder mig

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
godten
All Around
godten

Kvinde Antal indlæg : 723
By : Helsingør
Kriger eller Farmer? : Kriger
Registration date : 06/09/08

keder mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig   keder mig - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 26, 2009 8:39 pm

Mange tak, Seth Smile
Tilbage til toppen Go down
seth
Gæst

keder mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig   keder mig - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 11:37 am

hvorfor har nordisk master forladt jer til -A-?

nære han et ønske om at dø eller hvad? han har allerede mistet det meste af sin hær Very Happy
godten
All Around
godten

Kvinde Antal indlæg : 723
By : Helsingør
Registration date : 06/09/08

keder mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig   keder mig - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 11:51 am

Hej Seth

Det er vist Nordisk Masters egen sag, hvorfor han har valgt at skifte alliance. Så hvis du vil vide årsagen, må du spørge ham selv Wink

Men hvis du tror, at der er uvenskab mellem OUT og ham, så kan jeg afkræfte det 100%.
seth
Gæst

keder mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig   keder mig - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 5:31 pm

tja eftersom jeg har nakket hans hær og flåde nu (se forum) så tror jeg han fortryder temmelig meget Razz
fantastico
Totalt Hardcore Bruger
fantastico

Mand Antal indlæg : 647
By : Karup
Registration date : 09/09/08

keder mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig   keder mig - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 8:39 pm

tænkte nok du var ude efter lidt hævn.. du skal bare vide at han har hukommelse som en elefant Wink
seth
Gæst

keder mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig   keder mig - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 9:01 pm

næh jeg havde egentligt glemt alt om ham, det var kun fordi han angreb mig, og så skal han lige dø fordi han er med i -A- Very Happy han er gået fra 6k gp til under 1000 idag Razz
Sponsoreret inhold

keder mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig   keder mig - Page 2 Icon_minitime

keder mig
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Gæste område :: Spørgsmål til alliancen-
Gå til: